دانلود جدیدترین ها
 
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 



                              نوشته شده در تاريخ جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, توسط مجتبی

 

من ۱۲ مرداد ۱۳۶۲ در شهر اصفهـان به دنیا اومدم و از حدود ۶ ماهگی شروع کردم به کوچ کردن بین ایـران ، آمریکا و اروپا ، خیلی‌ از دوران مدرسه رو در ایران سپری کردم . اکثر دبستان ، سـال اول راهنمائی و همچنین اول و دوم دبیرستان رو در ایران بودم و قبل از تولد ۱۶ سالگیم برای آخرین بار از ایران خارج شدم . تا به حال به آمریکا ، ترکیه ، آلمان ، فرانسه ، انگلیس ، هلند ، دانمارک ، سوئد ، کانادا ، مکزیک و پاکستان سفر کردم . عاشق ایران ، زبان فارسی‌ ، شعر ، فیلم ، بازیگری ، موسیقی و تقریبا همه جور هنری که فکرشو بکنین هستم . اولین کتاب شعری که خوندم گلستان سعدی بود که برای تولد ۸ سالگیم خریده بودن و از اون به بعد شروع کردم به شعرای دیگران رو خوندن ، و الان شاعر مورد علاقم عمر خیام هست . کلا کتاب زیاد میخوندم ، سوژه‌های مورد علاقم تاریخ ، جنایی ، طبیعت و جغرافی می‌شه گفت که اکثر کتابهای Agatha Christie و Jules Verne رو خوندم تو دوران بچگی ‌. علاقهٔ خیلی‌ زیادی به طنز دارم همه جوره جوک ، فیلم ، تئاتر و غیره.... تو مدرسه همیشه معلم هام از دستم دیوونه بودن و با اینکه خیلی‌ دوستم داشتن ، تقریبا هر روز به دلیلی‌ تو دفتر بودم . شهر اصفهـان رو خیلی‌ دوست دارم ، چون خاطـرات خیلی‌ خوبی‌ از اونجا دارم ولی‌ در عین حال تهران و شمال رو هم کلی دوست دارم چون زیاد برای سفر می‌رفتیم چون مادرم اهل تهران هست و کل فامیلش اونجا زندگی‌ میکردن . بچگی‌ در ایران تئاتر بازی می‌کردم و علاقهٔ زیادی داشتم ، همینطور به موسیقی ، ولی‌ به خاطره مخالفت پدرم نتونستم ادامه بدم تا اینکه اواخر ۱۷ سالگی به خاطر مشکلات خانوادگی از خانواده جدا شدم و شروع کردم به تنهـا زندگی‌ کردن در آمریکا که خوب معنیش این بود که بایـد کاملا خرج زندگی‌ و اجاره و غیره رو خـودم بدم کـه باعث شد که دیدم نسبت به زندگی‌ و دنیا کاملا عـوض بشه و بـرای همه چیز فقط به خـودم اتکـا کنم و راه خودم رو ادامـه بدم و بـرم دنباله چیزای کـه بهش عشـق میورزم ، نه چیزای که بقیـه برام تصمیم گـرفته بودن . مشکلات اقامتی زیادی داشتم تو آمریکا و در سن ۱۹ سـالگی ، بعد از جـریان حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به خاطـر اینکه اقـامت قـانونی‌ نـداشتم و ایـرانی‌ هستم به چند زنـدان مختلف آمریکا رفتم و بالاخـره بعد از چند روز آزاد شدم و چسبیدم به عشقم موسیقی و شعر و بر این تصمیم بودم که موسیقی ایران رو کاملا عوض کنم و اثر و مهر خودم رو روی تاریخ موسیقی ایران بکوبم ، آلبوم اول مشکلاته خیلی‌ زیادی داشت از اونجا که اینجا استودیو خیلی‌ گرونه و رپ هم سبک جدیدی بود ، ولی‌ بالاخره کاره خودم رو کردم و آلبوم بیرون اومد و تونستم همه جا پخشش کنم . فعلا هـم بیـش از ۲ ساله که رو آلبـوم جدیدم کار می‌کنم و می‌خوام به زودی زود بدمش بیرون ، و حس می‌کنم همهٔ امیـد و آرزوهای این ۱۰ سـاله رو با آلبوم جدیدم به دنیا تقدیم می‌کنم و امیدوارم که جواب خواسته رو بگیرم . از نظـر موسیقی به خیلی ها علاقه دارم ، ولی‌ بـزرگتریـن الگـویه زندگی شخصی‌ و موسیقیـم Tupac Shakur هست . به سبکایه Rap ، House ، Jazz ، Rock و ایرانی‌ سنتی‌ ، علاقهٔ زیادی دارم . شرکت پایدار رو درست کردم و تصمیم دارم با این شرکت چهره ی موسیقی ایران رو عوض کنم و دارم با کمک دوستان و همکارن زحمتکشم این کار رو انجام میدم . امیر A-Plus ، افرا و خشایار از اول راه باهام بودن ، چند وقت بعد امانول هم آمد و بیش از یک سال پیش سرکش هم به ما پیوست به همراهی برادرش میلاد و از اون موقع ، سوگند و بهزاد لیتو هم به ما پیوستن و داریم با قدرت کامل میریم جلو و امسال خیلی‌ کارا هست که داریم انجام میدیم . اینایی که الان خوندین رو همش رو پشت سره هم نوشتم و ظرف ۱۵ دقیقه ، امیدوارم که چیزی جا ننـداخته باشم که البته میدونم که جـا انداختم.


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 



http://www.webpars.rozup.ir/dolatshah/468_60_1111111111111f.gif

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By maxtemp :.


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 80973
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : مكث تمپ